Gezondheid adviezen

1. Eet zoveel mogelijk verse voedingsproducten en vermijd zoveel mogelijk gefabriceerde kant en klaar voedingsproducten. Vermijd zoveel mogelijke kunstmatige toevoegingen die in vele voedingsproducten zitten.

2. Eet niet teveel koolhydraten/suikers. Veel voedingsproducten bevatten teveel suikers; we krijgen ruim voldoende suikers binnen door het eten van koolhydraten die in brood, rijst, aardappelen en pasta's zitten.

3. Gebruik de gezonde vetten tijdens de maaltijden en het koken. Vermijd de ongezonde transvetten waar je lichaam niets mee kan doen en gebruik de gezonde plantaardige vetten en visolie.

4. Drink 1.5 tot 2 liter water per dag. Belangrijk is dat afvalstoffen afgevoerd kunnen worden. Ondersteun daarbij je lichaam 2 x per jaar met een detox kuur.

5. Zorg voor voldoende ontspanning, rust en beweging in je dagelijkse leven. Ontstress regelmatig in stressvolle dagen. Stress is een van de belangrijkste oorzaken van het ontstaan van gezondheidsklachten.

6. Zorg voor regelmaat en een bepaalde eenvoud in je leven. Regelmaat en eenvoud zorgt voor meer rust en komt ten goede aan je gezondheid.

7. Wees bewust wat echt goed voor je voelt en is. Volg je hart en voel waar je passie zit.. volg je eigen levenspad. Laat je niet teveel leiden door wat andere belangrijk vinden.

8. Wees bewust van de negatieve invloed van electro-magnetische straling. Ontstoor in ieder geval je slaapkamer zoveel mogelijk en zet in de nacht de Wifi uit. Steeds sterker wordende electro-magnetische straling (4G) door Wifi en Dect is steeds meer de oorzaak van een verstoorde cel-communicatie.

9. Wees bewust van alle bijwerkingen van medicijnen en vaccinaties. Informeer je goed wat je mogelijk inneemt en of bepaalde vaccinaties wel zinvol zijn.

10. Vergeet vooral niet te genieten......